Net Call Center - Performans Yönetimi

Performans Yönetimi

Net Call Center

Performans Yönetimi

Müşterilerimiz için en doğru sonuçları elde etmek için operasyonumuzu sürekli izleriz.

Tüm operasyonle KPI’lar müşteri memnuniyetini esas alarak belirlenmiştir.

Tüm performans süreçlerimiz daha iyi hizmet verebilmek ve sürekliliği sağlamak üzerine kurulmuştur.

Tüm çalışanlarımız görev tanımları doğrultusunda bir üst yöneticileri tarafından değerlendirilir. Düzenli geri bildirim görüşmeleri ve koçluk yapılarak hizmette kalitenin sürekliliği kurum kültürü haline getirmek hedeflenir.

Çerezler, servisimizin düzgün çalışmasını sağlar. Bu banner'ı kapatarak, bu sayfada ilerlerken, bir linke tıklayarak veya başka bir yere göz atmaya devam ederek, çerezlerin kullanımını ve genel kullanım şartları ile kullanım koşullarını kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi için
//