Net Call Center - Bilgi Güvenliği Politikası

Bilgi Güvenliği Politikası

Net Call Center

Bilgi Güvenliği Politikası

Bilgi güvenliği, bir varlık türü olarak bilginin izinsiz veya yetkisiz bir biçimde erişim, kullanım, değiştirilme, ifşa edilme, ortadan kaldırılma, el değiştirme ve hasar verilmesini önlemek olarak tanımlanır ve “gizlilik”, “bütünlük” ve “erişilebilirlik” olarak isimlendirilen üç temel unsurdan meydana gelir. Bu üç temel güvenlik öğesinden herhangi biri zarar görürse güvenlik zaafiyeti oluşur.

  • Gizlilik: Bilginin yetkisiz kişilerin eline geçmeme ve yetkisiz erişime karşı korunmasıdır.
  • Bütünlük: Bilginin yetkisiz kişiler tarafından değiştirilmemesidir.
  • Erişilebilirlik: Bilginin yetkili kişilerce ihtiyaç duyulduğunda ulaşılabilir ve kullanılabilir durumda olmasıdır.

1. Kişisel bilgilerin gizliliği
2. İşlem bilgilerinin güvenliği
3. Çağrı detaylarının gizliliği 

Bilgi güvenliği politikalarımız ile koruma altındadır.

 

 

Hızlı Linkler

Diğer Kurumsal Sayfaları

Çerezler, servisimizin düzgün çalışmasını sağlar. Bu banner'ı kapatarak, bu sayfada ilerlerken, bir linke tıklayarak veya başka bir yere göz atmaya devam ederek, çerezlerin kullanımını ve genel kullanım şartları ile kullanım koşullarını kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi için
//