Net Call Center - Kalite Politikamiz

Kalite Politikamiz

Net Call Center

Kalite Politikamiz

·  Yaptığı her işte sorumluluk sahibi kadrolarla çalışmak,

·  Hangi şartlarda olursa olsun yasal/mevzuat şartları ve müşteri memnuniyetinin sorumluluğunu yerine getirmek için çalışmak,

·  Teknolojinin gerektirdiği en iyi sistemlere sahip olmak,

·  Bünyemizde kalifiye kadrolarla, işin teorik ve uygulama kısmında yetişmiş veya gelişmeye açık genç personeller istihdam etmek,

·  Sürekli iyileştirmeyi kurum kültürü haline getirerek sistemimizi sürekli geliştirmek,

·  Ülke menfaatlerini göz önünde tutarak bulunduğu ülkenin ekonomisine katkı sağlamak,

·  Çağrı merkezi hizmetlerinde kalite konusunda lider firma olmak,

·  Tüm personelimizin katılımıyla yıllık hedeflerimize ulaşmak,

·  Güler yüzlü ve dürüst bir şekilde hizmetlerimizi gerçekleştirmek.

Hızlı Linkler

Diğer Kurumsal Sayfaları

Çerezler, servisimizin düzgün çalışmasını sağlar. Bu banner'ı kapatarak, bu sayfada ilerlerken, bir linke tıklayarak veya başka bir yere göz atmaya devam ederek, çerezlerin kullanımını ve genel kullanım şartları ile kullanım koşullarını kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi için
//