Kalite Politikası
- Yaptığı her işte sorumluluk sahibi kadrolarla çalışmak,
- Hangi şartlarda olursa olsun yasal/mevzuat şartları ve müşteri memnuniyetinin sorumluluğunu yerine getirmek için çalışmak,
- Teknolojinin gerektirdiği en iyi sistemlere sahip olmak,
- Bünyemizde kalifiye kadrolarla, işin teorik ve uygulama kısmında yetişmiş veya gelişmeye açık genç personeller istihdam etmek,
- Sürekli iyileştirmeyi kurum kültürü haline getirerek sistemimizi sürekli geliştirmek,
- Ülke menfaatlerini göz önünde tutarak bulunduğu ülkenin ekonomisine katkı sağlamak,
- Çağrı merkezi hizmetlerinde kalite konusunda lider firma olmak,
- Tüm personelimizin katılımıyla yıllık hedeflerimize ulaşmak,
- Güler yüzlü ve dürüst bir şekilde hizmetlerimizi gerçekleştirmek.