Kurumsal Gelişim
Çalışanlarımızın yüksek performans verileri ile çalışmasını sağlamak için doğru ve etkili performans değerlendirme sistemlerini kullanmak, gerekli eğitimler ile gelişimlerine destek olmak, başarıyı doğru şekilde ödüllendirerek iç motivasyonu sürekli canlı tutmak, gelişim ve kariyer haritalarını birlikte çizerek kendilerini yetkinlikler açısından geliştirmelerine yardımcı olmak esas hedefimizdir. Amacımız; bu doğrultuda gösterilen çabanın ve yeteneklerimizin sınırlarını zorlayarak en iyiyi hedefleyen bir çalışan profili oluşturmaktır.
Mevcut çalışanlarımıza ve yeni çalışanlarımıza yaptıkları işte deneyim kazandıracak ve hedefledikleri kariyer basamaklarını sağlam adımlarla çıkartacak hizmet içi eğitimler düzenlenmektedir. Kadro değişimi ve ekibe yeni katılan adaylara konu ile ilgili güncel bilgiler verilir, bilgi eksiklikleri giderilir.
Net Call Center olarak yaptığımız işin kalite standartlarına uyması için adaylarımızı ve mevut çalışanlarımızı geliştirmeye ve hizmet verimliliğini artırmaya özen gösteririz.